Regulamin zakupów

     

Regulamin zakupów
 
   1.
      Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet przez firmę Libo Koncept Lidia Bomirska, wpisana do CEDIG, posiadająca siedzibę w Lipkowie, ul.Przy Parku 12, NIP 778-014-31-14.
       
   2.
      Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
      Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragan fiskalny. 
       
   5.
      Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (POCZTEX -48). Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

   6.
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.  
  • Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

     Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

   7.

      Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

      W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

      Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską (POCZTEX-48) zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską.


  8.

      W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.       
      

  9.

      Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.
    
       

  10.

      W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

  11.

      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  

  12.

      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl